fbpx

Program

23 Mai, 09:00 – 16:30

10:00 - 11:30

Manifest pentru curaj

Vorbim despre curaj, recunoaștem curajul când îl vedem, dar cum îl găsim? Curajul este despre decizii. Înseamnă schimbare, dar și perseverență. Este despre a vedea oportunități acolo unde alții văd doar obstacole. Curajul este o formă de optimism. Implică riscuri. Uneori chiar pericole. Înseamă să fii diferit și să îți asumi acest lucru. Înseamnă multă muncă, dar și un dram de nebunie. Pentru tine ce înseamă să ai curaj?

Când curajul devine risc?
Curajul în marketing, între creativitate și eficiență
Cum afectează frica deciziile de business
Curaj în strategie

 Speakeri:

  • Tiberiu Mercurian, Director de marketing Alpha Bank - vezi prezentarea aici
  • Miruna Smeureanu, Marketing Director, Coca-Cola România - vezi prezentarea aici
  • Andrei Șchiopu, Trade Marketing Manager, Pernod Ricard România - vezi prezentarea aici
  • Cristina Avram, Brand & Communication Marketing Manager, Fabryo – Atlas - vezi prezentarea aici
  • Răzvan Mătășel, Managing Partner, Arsenoaiei & Mătășel - vezi prezentarea aici
11:30 - 12:00

Living Agile - Viața ca un Lean Startup

Arhitect, apoi art director, designer și director de creație, Mihai Coliban are zece ani de publicitate în România, nouă în Rusia, patru luni în Ungaria. De trei ani, locuiește în Londra și până acum a lansat două businessuri proprii, iar pe al al treilea îl are în pregătire.

  • Mihai Coliban, Creative Freeman - vezi prezentarea aici
12:00 - 12:30

Pauza de cafea

12:30 - 12:40

Lansarea Anuarului Directorilor de Marketing 2018

În cadrul evenimentului se va lansa o nouă ediție a Anuarului Directorilor de Marketing din România.
Cartea reunește peste 150 dintre cei mai importanți directori de marketing din România, cei care decid strategiile de comunicare ale brandurilor și coordonează campanii de marketing.

12:40 - 15:00

Trends for Smart Marketing & Influencer Marketing

Se spune că jumătate din bugetele de marketing sunt irosite. Marketing-ul bazat pe date te ajută să înțelegi care jumătate se irosește și care este folosită eficient. Măsurarea  rezultatelor campaniilor de marketing este una dintre cele mai mari provocări ale marketerilor. Avantajul ultimilor ani este că au apărut din ce în ce mai multe instrumente prin care poți măsura exact ce se întâmplă cu brandul tău, cine îți sunt clienții, cum poți interacționa cât mai relevant și eficient cu ei. Află care sunt aceste instrumente și cum le poți folosi.

Consumatorul viitorului

Brandurile de azi pot pregăti terenul pentru consumatorul de mâine, dar pentru a reuși acest lucru, trebuie să-și antreneze viziunea pe termen lung, cu perseverență și tenacitate, chiar dacă pe parcurs pot apărea tentații oportunistice.

Influencer marketing – de la teoria ”soft” la realitatea dură

Abordarea strategica versus abordare tactică
Brief-ul – formalitate sau ”must”
Cât de important este autencitatea?
Brand KPIs. Influencer KPIs

Cum ne alegem influencerii, cum lucrăm cu ei și cum monitorizăm rezultatele?
Rolul influencerilor în strategia de business
”Cool content creators” sau canale noi de comunicare? Cum văd companiile influencerii?
Cum alegem influencerii?
Ce am invatat din campaniile cu influencers?
Loyalty vs. Quantity: care este limita cand vine vorba de colaborări în paralel cu branduri competitoare?
Cum se măsoara impactul unei campanii cu influencers?

 Speakeri:

  • Răzvan Orbulescu, Director Marketing, FrieslandCampina - vezi prezentarea aici
  • Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research - vezi prezentarea aici
  • Alex Bordei, Director of Product & Development, Bigstep - vezi prezentarea aici
  • Andreea Lupu, Strategy & Innovation Director Starcom MediaVest Group - vezi prezentarea aici
  • Denisa Mirea, Brand Communication & Advertising Manager SEE, Avon - vezi prezentarea aici
15:00 - 15:30

Pauza de cafea

15:30 - 16:30

FACEBOOK FOR BUSINESS

Cum se pot adapta companiile la schimbările anunțate de Facebook în 2018?

Companiile care își doresc să comunice eficient pe Facebook în 2018 și în anii care urmează au în continuare la dispoziție cel mai complet set de instrumente de marketing de pe internet. Cât timp au resursele potrivite (oameni și instrumente), nu au de ce să se plângă de dispariția reach-ului organic. 

  • Alexandru Negrea, Consultant și Trainer în Social Media, Social Smarts - vezi prezentarea aici